مصاحبه آرشیو خبر ها
پل پوگبا : فوتبال بسیار بی رحم است

پل پوگبا : فوتبال بسیار بی رحم است

پل پوگبا در مورد مصدومیت‌ها، مذهب، زندگی خارج از زمین و تمایلش متقاعد کردن منتقدانش صحبت کرد و تاکید می‌کند که فوتبال بسیار بی رحم است.

 

این ملی پوش فرانسوی مصاحبه مفصلی با الجزیره منتشر کرد که در آن چند موضوع از جمله دوره طولانی مدت خود در حاشیه به دلیل آسیب دیدگی و تأثیر مذهب در زندگی اش را مورد بحث قرار داد.

 

مذهب خیلی به من کمک کرده است. این چیزی است که مرا متواضع نگه می‌دارد. این بخشی از قدرت ذهنی است که مرا نگه می دارد.

 

پوگبا در پاسخ به سوالی درباره تأثیر والدین و خانواده‌اش در دوران رشد گفت:

 

والدین من اهل گینه هستند، آنها به فرانسه رفتند. من با برادران و دو پسر عمویم بودم، بنابراین پنج نفر بودیم. من با ارزش های بزرگ و سخت کوشی بزرگ شدم. آنها به فرانسه آمدند، نژادپرستی وجود داشت، اما من را قوی تر و آماده برای زندگی کرد.

 

پوگبا در سال 2022 قربانی آدم ربایی و تلاش‌های اخاذی از یک باند در فرانسه شد و برخی از اعضای خانواده و دوستان خانواده او مسئول آن هستند.

 

پول مردم را تغییر می دهد. … می تواند یک خانواده را از هم بپاشد. این می تواند یک جنگ ایجاد کند.

 

وی در بخش بعدی گفت:

 

گاهی اوقات فکر می کردم دیگر نمی خواهم پول داشته باشم و دیگر نمی خواهم فوتبال بازی کنم. فقط می خواهم با افراد عادی باشم که مرا دوست دارند. برای آنچه هستم و نه برای شهرت و پولم.

 

پوگبا اخیراً دچار مصدومیت جزئی جدیدی شده است اما ممکن است مقابل لاتزیو در دسترس باشد. او در سال های پایانی حضورش در منچستریونایتد و از زمان بازگشتش به یوونتوس در سال 2022، با مشکلات جسمانی دست و پنجه نرم می کرد.

 

او نسبت به اولین باری که در سال 2012 به یوونتوس پیوست چگونه تغییر کرده است؟

 

اکنون، من تجربه بیشتری دارم و می دانم چه می خواهم. من سال سختی را پشت سر گذاشتم اما عصبانی تر هستم و می خواهم فوتبال بازی کنم و از خودم لذت ببرم. انگار دوباره 18 ساله شدم.

 

پوگبا همچنین می خواهد به منتقدان ثابت کند که هنوز هم می تواند تفاوت ایجاد کند.

 

من می خواهم کاری کنم که آنها حرف هایشان را بخورند.... می خواهم به آنها نشان دهم که ضعیف نیستم. آنها می توانند در مورد من بد صحبت کنند. من هرگز تسلیم نخواهم شد. من سخت کار خواهم کرد و بهترین تلاشم را می کنم، حتی بیشتر.

 

او در ادامه گفت:

 

فوتبال بسیار زیبا است، اما بی رحم است. مردم می توانند تو را در یک روز فراموش کنند. شما می توانید یک کار بزرگ انجام دهید، اما روز بعد شما هیچ کس نیستید. مردم منتظر شما هستند و می گویند او تمام شد، کارش تمام شد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: